حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

خرید بک لینک
من اینجا تو دانشگاه فقط یه رفیق دارم .که اونم همیشه باهام نیست..گهگاهی هست.کسیه که میاد. رو تخت بالا پیشم و باهام حرف میزنه.ازم حرف میکشه.بلده چجوری حرف بزنه. تو برهه ای که چون از همه دوری میکنم همه هم ازمن دوری میکنن فقط یه نفر. هست میشینه کنارمو میگه چته...وقتی همه ترکت میکنن اون درکت میکنه!!

خیلی نعمت بزرگیه خیلی.من اما مثل یه گاو قدرشو نمیدونم.حیف.حیف.

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

اقای چاوشی شما فقط بخون:

آخ که لذتی داره ناز چشماتو کشیدن

رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن

+عاشقانه تر از اینم مگه هست!؟

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

اقای محسن چاووشی،دارم فکرمیکنم من چطور یه روز از صدا و اهنگای شما متنفر بودم!؟که حتی حاضرنبودم بشنوم صداتو!!

حالا احساس میکنم روحم در کالبد اهنگای شماست!

حالا احساس میکنم صدای شما اشناترین و دلنشین ترین صدای دنیاست

حالا من عاشق اهنگهای شمام.عمیقا.شدیدااا.

:)))

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

دیشب به اتفاق یکی از دوستانم و نامزدش تو یه کنسرت شرکت کردمامروز کلی پیرامونش با یکی از بچه های کلاس صحبت کردم.امروز با اکیپ دوستام بودمو الان تنها توی اتاق روی تخت ام.با همان لباسهای دیشب کنسرت و امر حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

اسمش عصبانی نیستم بود.که بنظرم زیاد جذاب نبود.میگفتن سیاسیه،برای همین زیاد مشتاق دیدنش نبودم.همین الان دیدمش.خیلی خوب بود.یه فیلم واقعی.درست.خوب.دلم گرفت.نوید جوون سی ساله ایه که عاشق ستاره میشه بعد چ حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

رادیو چهرازی،اکثر فایل هاشو گوش دادم ،بعضیاشونو چندین بار. اسمش همیشه برام جذاب بودهالان تو گوگل سرچ کردم اولین منبع این نوشته رو آورد;(رادیو چهرازی یه حس خوبه واسه مواقعی که لازمش دارین .با کاراکترها حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

روزها رفتند و من دیگر خود نمیدانم کدامینمپارسال این موقع ها تو شادترین وضعیتم بودمو امسال این روزها تو غمگین ترین.هیچوقت این اندازه افسرده نبودم.همیشه حتی یه ذره امید رویا ارزو بوده که دلیل شادیم باش حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

شب ،بارون،صدای شرشر از ناودون

موزیک، تنهای بی سنگ صبور...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

صفحه بندی