خیلی نعمت بزرگیه خیلی.من اما مثل یه گاو قدرشو نمیدونم.حیف.حیف.
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
آخ که لذتی داره ناز چشماتو کشیدن
رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن
+عاشقانه تر از اینم مگه هست!؟
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
حالا احساس میکنم روحم در کالبد اهنگای شماست!
حالا احساس میکنم صدای شما اشناترین و دلنشین ترین صدای دنیاست
حالا من عاشق اهنگهای شمام.عمیقا.شدیدااا.
:)))
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54
موزیک، تنهای بی سنگ صبور...
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54